Ready for take off - Reisverslag uit Someren, Nederland van Evi Kuijpers - WaarBenJij.nu Ready for take off - Reisverslag uit Someren, Nederland van Evi Kuijpers - WaarBenJij.nu

Ready for take off

Blijf op de hoogte en volg Evi

22 Augustus 2016 | Nederland, Someren

Hoi hoi allemaal,

Hier is ie dan, mijn aller eerste reisverslagje. Nu nog vanuit ons kikkerland, maar over een weekje zit ik als alles goed gaat in Litouwen.
De laatste officiële papieren zijn net de deur uit gegaan, dus alle officiële rompslomp is geregeld en alleen het koffertje moet nog ingepakt worden en gaan met die banaan.

Het komende semester ga ik studeren aan de Mykolas Romeris University in Vilnius, de hoofdstad van Litouwen. Ik ga daar vakken volgen die gericht zijn op mensen rechten, corruptie en security policy. Maar naast studeren, hoop ik natuurlijk ook zo veel mogelijk van de stad, het land, en de omringende landen te gaan zien. Ik ga helemaal in mijn eentje aan dit avontuur beginnen, dus ik kijk er erg naar uit om heel veel nieuwe mensen te gaan ontmoeten. Ik begin mijn exchange met een introductie week, dus een goede manier om meteen nieuwe vrienden te maken en de stad (en kroegen) te leren kennen!

Ik ga proberen jullie via deze site een beetje op de hoogte te houden van wat ik allemaal uitvreet daar in het Oosten van Europa de komende 4 maanden!

Ik heb er zin in!

Liefs..

• 22 Augustus 2016 - 17:20

Joyce Driessen:

Veel plezier & Successs !!!

• 22 Augustus 2016 - 19:05

Tante Tilly:

Goede reis en verblijf en houdt ons op de hoogte met je verslagen.
    We zijn benieuwd en succes met de studie.

• 22 Augustus 2016 - 19:34

Iris:

Veeeel plezier kleine en gedraag je hè! ;-)

• 22 Augustus 2016 - 20:16

Marianne:

Heel veel succes in Vilnius. Een mooie tijd toegewenst! ,

• 22 Augustus 2016 - 20:40

Ton Kuijpers:

Heel veel plezier daar !!!

• 22 Augustus 2016 - 22:12

Juultje :

Leuk ouwe! Ik volg!

• 23 Augustus 2016 - 00:32

Miranda Horijon:

Kei gaaf iris, heel veel succes, geluk en plezier, pas goed op jezelf!!
    Bon voyage!!!!!

• 23 Augustus 2016 - 00:35